Produsele comandate sunt trimise numai prin intermediul firmelor de curierat cu care colaborăm: Cargus, Fan Courier , DPD, Sameday, GLS, Posta Romana, FedEx si international cu UPS , DHL , la adresa menționată de dvs. în secțiunea Livrare. În ziua primirii coletului, curierul va informa destinatarul cu privire la ora livrării, iar dacă destinatarul nu este disponibil să preia coletul în acel moment, va trebui să stabilească o altă data/oră în care să se efectueze livrarea.
Pentru mai multe informații referitoare la statusul coletului dvs., puteți verifica numărul de AWB primit în e-mailul de confirmare al expediției.
Produsele comandate sunt trimise numai prin intermediul firmelor de curierat cu care colaborăm: UPD, DHL, FedEx, Fan Courier, GLS, DPD
Costurile de livrare pentru comenzile din Uniunea Europeană se calculează automat în timpul procesului de checkout, în funcție de greutatea coletului, dimensiuni și destinația finală. Tarifele pot varia, dar, în general, pentru colete standard, acestea se situează între 100 și 200 de Ron. Pentru livrări expres sau colete mai voluminoase, costurile pot fi mai mari.
Vă rugăm să verificați costurile exacte înainte de finalizarea comenzii.
Daca aveti intrebari referitoare la livrarea în una din țările aflate în Uniunea Europeană, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail info@highfit.ro pentru a vă oferi informații cu privire la costul livrării şi modalitatea de plată. (timp raspuns 24-48 ore)
Colaborăm cu Fan Courier / Cargus / DPD / SameDay / GLS / Posta Romana / FedEx / Ups / Dhl pentru a asigura livrări rapide și sigure.
După ce coletul este preluat de curier, vei primi un mesaj/e-mail cu numărul AWB și link-ul de urmărire. Poți verifica statusul comenzii tale oricând pe site-ul curierului.
Dacă întâmpini probleme sau livrarea durează mai mult decât estimat, îți recomandăm să verifici statusul coletului folosind numărul AWB sau să ne contactezi la info@highfit.ro sau la 0759806438 ..